1.Τα θέματα ήταν καλά διατυπωμένα και κάλυπταν σημαντικό μέρος της ύλης. Η δυσκολία τους ήταν σωστά κλιμακούμενη από μέτρια έως αυξημένη. Η επίλυση των θεμάτων απαιτούσε γνώση της ύλης και κριτική ικανότητα.2. Είναι προφανές ότι ο πολίτης μιας σύγχρονης και ανεπτυγμένης κοινωνίας θα πρέπει να έχει το γνωστικό υπόβαθρο Χημείας που θα του επιτρέπει να γνωρίζει τις κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντικές επιδράσεις της Χημείας, τις πρακτικές εφαρμογές και τη συμβολή της στη βελτίωση της ζωής του ανθρώπου, να μπορεί να ερμηνεύει και να δίνει απαντήσεις σε θέματα που αφορούν τη ζωή και το περιβάλλον.Ωστόσο η υποβάθμιση του μαθήματος της Χημείας την τελευταία πενταετία συνεχίζεται καθώς δεν είναι προαπαιτούμενο σε 180 τμήματα (ΑΕΙ και ΤΕΙ) όπου διδάσκεται η Χημεία.Οι συνέπειες στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως σας έχουν κατά καιρούς ενημερώσει με έγγραφες διαμαρτυρίες πρόεδροι Πανεπιστημιακών Τμημάτων, Τμημάτων ΤΕΙ και φορέων είναι καταστροφικές
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα
- Βιβλιοθήκη
- Δραστηριότητες
- Συνεργασίες
- Κλαδικοί Σύλλογοι
- Πανελλήνιος Σύλλογος Χημικών Βιομηχανίας και Επιχειρήσεων
- Πανελλήνιος Σύλλογος Χημικών Ναυτιλία
- Σύλλογος Υπαλλήλων ΓΧΚ
- Σύλλογος Κλινικών Χημικών Ιδιωτικού Τομέα
- Ένωση Κλινικών Χημικών
- Ένωση Ελλήνων Οινολόγων
- Σύνδεσμος Ελληνικών Χημικών Βιομηχανιών
- Ελληνική Εταιρία Κλινικής Χημείας-Κλινικής Βιοχημείας
- ΠΑ.Σ.Ε.Π.Ε
- Σύλλογος Φίλων του Αγίου Μένιγνου του Κναφέως
- Σύνδεσμος Συνταξιούχων Τ.Ε.Α.Χ.
- Παρατάξεις
- Ενημερωτικά Δελτία
- Κλαδικοί Σύλλογοι
- Υπηρεσίες μελών