Γεγονός :
Η ΕΕΧ, ως Ν.Π.Δ.Δ. ζητά συνεχώς να συναντηθεί με τον Υπουργό.
Ο Υπουργός αρνείται και ενώ στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων (ΕΜΥ) ανέφερε ότι θα κάνει διάλογο και θα συναντηθεί με την ΕΕΧ, χθες δήλωσε ότι ολοκληρώθηκε ο διάλογος και έχει γίνει και «καλή στάθμιση»(;)
Ερώτημα :
Ήταν ανακριβής ο Υπουργός στην ΕΜΥ; Αν ολοκληρώθηκε ο διάλογος, ποιοί συμμετείχαν και γιατί δεν κάλεσε την ΕΕΧ;
Γεγονός :
Όπως αποκάλυψε το εκπαιδευτικό site«esos» με φωτογραφικό ρεπορτάζ η συνέντευξη του Υπουργού έγινε υπό την επίβλεψη της ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής).
Ερώτημα :
Για ποιον λόγο ενώ δε δέχεται σε συνάντηση την κατά το Νόμο αρμόδια για θέματα Χημείας και Χημικής Εκπαίδευσης, ΕΕΧ, δίνει συνέντευξη παρουσία της ΠΕΚΑΠ;
Με την ΠΕΚΑΠ κάνατε κ.Υπουργέ τον υποτιθέμενο διάλογο για την υποβάθμιση της Χημείας;
Γεγονός :
Οι επιστημονικοί φορείς των Θετικών Επιστημών (Ελληνική Γεωλογική Εταιρία (ΕΓΕ), Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ), Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ), Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ), Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων (ΠΕΒ), διαμορφώνουν προτάσεις για το εξεταστικό και τη διδασκαλία των Θετικών Επιστημών και με κοινή επιστολή ενημέρωσαν τον Υπουργό, ότι θα τις καταθέσουν εντός του Νοεμβρίου.
Η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος, αν και κλήθηκε δεν προσήλθε στο διάλογο.
Ερώτημα :
Γιατί ο Υπουργός δεν περιμένει να ακούσει τους θεσμικούς του συμβούλους και συζητά μόνο με την ΠΕΚΑΠ;
Η ΕΕΧ μη έχοντας άλλη διέξοδο:
1) Ζητά την παρέμβαση και την προστασία των Ελλήνων Βουλευτών και της κοινωνίας, απέναντι στις εξωθεσμικές συμπεριφορές που υποβαθμίζουν τη διδασκαλία της Επιστήμη της Χημείας.
2) Ζητά την παρέμβαση του Πρωθυπουργού, ώστε να λειτουργήσει ο θεσμικά κατοχυρωμένος διάλογος με διαφάνεια και όχι πίσω από κλειστές πόρτες.
3) Καλεί όλα τα κόμματα να πάρουν θέση σχετικά με την μη τήρηση θεσμικού διαλόγου από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Υ.Γ. Αν και δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες μας καθώς δεν είναι θέμα Χημείας και Χημικής Εκπαίδευσης, δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε το γεγονός της β’ανάθεσης διδασκαλίας Μαθηματικών σε καθηγητές Πληροφορικής, χωρίς πτυχίο Μαθηματικού, καθώς δείχνει τις προθέσεις και τον τρόπο με τον οποίο κινείται ο Υπουργός.